niedziela, 16 czerwca 2013

Reklama

Tak, to nie jest rozdział :)
Mam dla was propozycję. A mianowicie "reklamę" twojego bloga. Każdy by chciał aby ich blog stał się popularny - ja też. Jeśli chcesz zareklamować swój blog daj znać w komentarzu pod tym postem :) 
Kilka zasad. 
1. Obserwuj mojego bloga - ja zaobserwuje twój 
2. Jeśli chcesz aby twoja reklama była na moim blogu daj mi znać na adres : laliapotter@wp.pl
3. W temacie wpisz "REKLAMA BLOGA" natomiast w wiadomości musi się znaleźć:
- Adres twojego bloga
- Nazwa użytkownika (ewentualnie imię i 3 pierwsze litery nazwiska)
- Button reklamujący twój blog.
4. Ja prześle ci swój button który musisz umieścić na swoim blogu.
5. Po umieszczeniu mojego buttonu na twoim blogu ja umieszczam twój na moim.
6. Jeśli nie chcesz reklamować już swojego bloga usuń mój button a ja usunę twój :)

` Honey


4 komentarze:

  1. Ostarnio myslalam o czyms podobnym. Chcialabym w jakis sposob wykorzystac popularnosc s1k. Za jakis czas dam o tym znac na blogu.
    Co do poprzedniego rozdzialu....Niall szybko sie nia zauroczyl ;)no no, romans murowany! Czekam na wiecej :)
    ps. przepraszam za brak polskich znakow, ale jestem na tel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko pisz do mnie na e-mail. Mogę ci podać "lewe" fb. Mój ask (nowy bo tamten coś mi nie działa xd) http://ask.fm/urodzonawpazdzierniku

      Usuń
  2. Chciałam cię zaprosić na bloga mojej koleżanki : http://one-thing-one-direction-story.blogspot.com/, uważam, że naprawdę warto odwiedzić jej bloga. Opowiadane można nazwać komedią romantyczną. :P Chociaż, że fabuła brzmi znajomo ( 2 dziewczyny wyjeżdżają do Londynu, spotykają One Direction... blablabla...) to ciąg dalszy nie jest typową opowiastką :)) Mam nadzieję, że zajrzysz na jej bloga i zostawisz po sobie jakiś ślad :D
    Przy okazji zapraszam też na The Janoskians Oficjalny Polski Blog - http://the-janoskians-poland.blogspot.com/ , jeżeli nawet nie wiesz kto to Janoskians to zapewniam, że warto ich poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomość powinna zaraz dojść ;]

    OdpowiedzUsuń