wtorek, 16 lipca 2013

I'm sorry

Przepraszam was bardzo! Niestety ale rozdział zostanie dodany za tydzień być może za dwa. Ponieważ wyjeżdżam. Później jestem do waszej dyspozycji. Chciałabym wam powiedzieć, że byłam zawiedziona pod ostatnim rozdziałem. Ponieważ nikt nie dodał komentarza. Mam 4 obserwatorów i myślę że są tu aktywni. Pamiętajcie że wasze komentarze mnie motywują i rozdziały przez to pojawiają się szybciej :-)
Przepraszam bardzo Flje za przypadkowe usunięcie komentarza . Chciałam odpowiedzieć a nie usuwać, ale niestety blogger na tablecie jest masakryczny.
Może w czasie mojego wyjazdu uda mi się coś napisać :-)
Trzymajcie się ciepło widzimy się nie długo
Honey :-)

Ps. Przepraszam za brak żaków interpunkcyjnych ale piszę na tablecie a tu same napisanie notki zajmuje pół godziny :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz