wtorek, 13 sierpnia 2013

7 sekretów Honey i niespodziewany wyjazd

Hej mimo, że nikt nie napisał pyta postanowiłam coś wykombinować i napisać tutaj o moich 7 sekretach których nikt wam by nie powiedział :) Myślę, że takie coś wam przypadnie do gustu i, że lepiej mnie poznacie. Chyba każdy chciałby wiedzieć z kim ma do czynienia :) A co do niespodziewanego wyjazdu to jeśli przeczytaliście w rubryce "Aktualności z areny" to wiecie, że robię sobie mały urlop i jadę w góry od 15-19 sierpnia :)

Sekret 1
Naprawdę mało osób wie o tym jak dowiedziałam się o igrzyskach. To zdarzyło się pod koniec kwietnia w tym  roku w moją chorobę. 
Jestem Directionerką i jakoś wtedy Harry chodził z Taylor i się rozstali. Tak jak każda lub chociaż większość directionerek zaczęłam hejtować ją (już tego nie robię ale o tym w następnym sekrecie). Wtedy w tą noc szukałam na yt jakiś fajnych coverów zagranicznych wykonawczyń. Byłam w tym czasie na dwóch kanałach Skylar Dayne i April Lockchart . Obydwie nagrały piosenkę "Safe and Sound". 
Pomyślałam sobie mniej więcej tak "Ok o jakiej nieszczęśliwej miłości Taylor teraz napisała". I z mojego tłumaczenia na angielski ( a na 12 lat to słabo xd) wyszła piosenka nie o miłości więc moja pierwsza reakcja "O matko jakaś nowość". Później zaczęłam szukać dobrego tłumaczenia i jak zwykle po przetłumaczeniu jakieś piosenki czytam komentarze co inni o niej sądzą. I tyle co pamiętam był tam jakiś spór o tą piosenkę. Niektórzy twierdzili, że tej piosenki nie było w filmie "Igrzyska Śmierci" inni natomiast, że wystąpiła jako druga w napisach.
Taylor Swift - Safe & Sound
Coś mi mówił ten tytuł chyba dlatego, że widziałam w 2012 reklamę xd. Wtedy weszłam na zalukaj.pl i zaczęłam szukać tego filmu. Po obejrzeniu tego filmu nawet nie wiedziałam, że jest książka i, że są jej aż 3 części xd (taa genialna ja xd). Kiedy wróciłam z mojego "chorobowego" do szkoły kiedy zobaczyłam swoich przyjaciół zaczęłam im o tym opowiadać i szybko się zarazili moją "miłością do igrzysk". I gdyby nie wspaniała Kasia która powiedziała mi o książkach nigdy bym się nie wciągnęła w tak fascynującą i wspaniałą przygodę.

Na koniec chciałabym dodać, że lubię teledysk do Safe & Sound bo Taylor wygląda tam dość naturalnie i nie ma tony tapety na twarzy. 






Sekret 2


Jestem człowiekiem który nie ogranicza się do jednego gatunku muzyki. Moja MP4 jest przepełniona piosenkami od popu przez rap po reagge. Podam wam tutaj kilka piosenek i napiszę dlaczego jestem z nią związana. (na pewno znajdziecie je na yt.)

Ariana Grande - Baby I ~ Tą piosenkę słucham od niedawna lecz jest jedną z moich ulubionych. Uwielbiam głos Ariany jest taki magiczny.
Jannette McCurdy -  So close  ~ Tą piosenkę również słucham od nie dawna. Tak jak napisałam nie ograniczam się do jednego gatunku a piosenka country i głos Jannette to cudowna piosenka !
Jacon Walker- Do tej piosenki jestem jakoś uczuciowo przywiązana, nie potrafię tego określić potrafię się przy niej rozpłakać.
Ron Pope- I drop in the ocean - Kiedy pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę od razu się w niej zakochałam. Ta piosenka jest również dla mnie bardzo ważna i kiedy ją słucham nie potrafię określić tego co czuję po prostu jest magiczna.
Macklemore - Otherside - Kolejny wybraniec. Ta piosenka jakoś różni się od innych piosenek Macklemore. Może dla tego, że nie śpiewa tak jak wcześniej o lumpeksie tylko o swoim nałogu w który wcześniej popadł.
One Direction - Little Things- Jeju to jedna z wielu piosenek których nie potrafię określić.
One Direction- They don't about us -  Słuchałam tą piosenkę z moją najlepszą przyjaciółką w szkole i po prostu ryczałyśmy. Słuchałyśmy i płakałyśmy.

Jest jeszcze wiele cudownych piosenek ale te akurat wybrałabym na ten moment.

Jeśli miałabym wybierać między słodyczami a muzyką wybrałabym muzyką. Słodyczami nie określisz swój aktualny stan. Piosenka jest lekarstwem na wszystko. Przez piosenkę wyrazisz to co czujesz. Chyba każdy teraz co siedzi przy komputerze czy przy laptopie ma włączoną jakąś piosenkę. Ja nie potrafię siedzieć i nie słuchać czegoś. Słucham piosenek kiedy czekam w kolejce do lekarza, kiedy idę do szkoły, kiedy idę do moich przyjaciół po prostu muszę mieć przy sobie słuchawki i odtwarzacz muzyki.

Sekret 3

Przywiązuje się do bohaterów serialu czy filmu. Jestem właśnie taką osobą. Przeżywam z nimi każdą chwilę czuję się jakbym była koło nich. Przy niektórych filmach nie raz się popłakałam. W igrzyskach śmierci kiedy oglądałam zalałam się łzami na śmierci Rue ( nie wiem jak ja wytrzymam oglądanie kosogłosa). Przy oglądaniu filmu " The last song" popłakałam się kiedy ojciec główniej bohaterki umarł. Przy filmie "Trzy metry nad niebem " płakałam kiedy zginął w wypadku przyjaciel Hache i kiedy główny bohater zrozumiał, że stracił swoją wymarzoną dziewczynę. Pamiętam jak kiedyś w mojej klasie wszyscy sobie dokuczaliśmy każdy płakał i no nie było za kolorowo i ciekawie. Wtedy pani puściła film "Adolf mój brat" kiedy umarł główny bohater nie kryłam swoich emocji.
Nie potrafię zakamuflarzować swoich emocji. Kiedy moi przyjaciele pytają się mnie czy płaczę od razu wybucham płaczem  czego nie lubię bo oni zaczynają płakać ze mną. Niestety ale próbowałam się tego oduczyć - nie da się.

Sekret 4

Jestem wielką niezdarą. Nie raz w szkole potrafiłam spaść ze schodów lub przewrócić się na prostej drodze.Zawszę kiedy widzę schody mówię sobie w myślach "Alex nie tym razem! Nie spadnij ze schodów" ale zawszę gdy tak mówię spadnę. Lecz jest to całkiem przydatne bo zawszę mi ktoś pomoże i jest to zazwyczaj chłopak :3.  Często na W-F kiedy w coś gramy zawszę coś sobie zrobię. Znacie taką grę "Palant"? Przynajmniej u mnie w Wielkopolsce jest ona dość znana. Polega na tym, że uczestnicy dzielą się na dwie drużyny. Jedna z nich wybija piłkę kijem a druga łapię. Ogólnie polega to na tym, że jeśli piłka przeleci za linię a ty zdążysz przebiegnąć kółko zdobywasz punkt. 
No więc kiedy graliśmy w to na W-F przywaliłam nie chcący sobie kijem w piszczel bo go gwałtownie puściłam. Noga bolała mnie przez 3 dni. Ze zdarzeń niedawnych to schodziłam ze schodów i przywaliłam sobie w łokieć. Bolało niesamowicie. Albo zacięłam sobie palec maszynką do golenia. Ciekawe xd. Jeśli chodzi o moją niezdarność w dzieciństwie to spadłam z murka i prawię przywaliłam głową w metalowy śmietnik. Skończyło się na tym, że spadłam i rozwaliłam sobie czoło o ziemię. Do dziś pozostały mi nie wielkie dwie kreski na czole.


Sekret 5

Nigdy nie byłam zakochana. Mam nie wiele lat lecz nie doświadczyłam takiego uczucia. Jakby to powiedzieć... jestem wyznawcą przyjaźni damsko- męskiej. Niektórzy twierdzą, że przyjaźń damsko- męska nie istnieje, że to prędzej czy później przemieni się w miłość. Ja tak nie sądzę. Na początku tego roku zaprzyjaźniłam się z dwoma chłopakami z innej klasy. Chodzimy do tej szkoły już 6 lat a nawet nie widziałam o ich istnieniu. Zabawne czyż nie? Nawet nie wiedziałam, że są zaufanymi i świetnymi przyjaciółmi którzy zawsze mnie pocieszą i rozbawią. Wspaniale mieć taką osobę prawda? Szczerze  to nie mogę się doczekać kiedy znowu ich zobaczę w szkole. Chcę spędzić ten ostatni rok najlepiej jak się da bo później się nie zobaczymy .


Sekret 6

Często przechodzę takie małe załamki. Już teraz mój stan psychiczny jest bardzo dobry.  Załamki miałam przez to, że nie byłam w szkole zbytnio szanowana. Jakby to powiedzieć... mało osób mnie lubi. Często jestem wyzywana za to, że słucham 1D. U mnie w klasie jest coś w stylu "Słuchasz 1D nie istniejesz bo tą są geje itp.". Ja tylko raz hejtowałam Taylor lecz przeszło mi to. Powiedziałam sobie kiedyś w myślach " Skoro ja hejtuje Taylor to zapewne uraziłam jej fanów, ja przecież też nie lubię kiedy ktoś hejtuje moich idoli". Myślę, że każdy hejter powinien tak sobie kiedyś pomyśleć. Po prostu jeśli chcesz aby twoi idole nie byli hejtowani ty nie hejtuj innych. Czytałam kiedyś lecz chyba każdy wie, że niektórzy ludzie potrafią przejmować się hejtami. Nie raz doszło do samobójsta itp. Więc jeśli hejtujesz zastanów się przez chwile " Dlaczego hejtuje? Co mi to da?".
 
Sekret 7 
 
Uwielbiam obce języki. Bardzo lubię uczyć się angielskiego. Lecz tylko dlatego, że w moich marzeniach jest spotkać One Direction , Ariane Grande, Macklemore lub Jannette McCudy. Uwielbiam tych artystów. Ich piosenki są po prostu cudowne. Codziennie słucham przynajmniej jednego z tych wykonawców. Dzięki temu, że wierze, że ich spotkam chodzę do szkoły i z chęcią uczę się angielskiego. Nie mam problemu z wymową i wychodzi mi to całkiem dobrze. Lecz zamierzam jeszcze popracować nad moim akcentem bo jest on trochę wnerwiający. Jeśli chodzi o to jakich języków chcę się jeszcze nauczyć to postawiłabym na Hiszpański. Ten język jest na prawdę piękny i prosty do nauczenia. Również kiedy słucham jakiś piosenek po hiszpańsku słyszę jaki ten język jest cudwony. (jeśli chodzi o piosenki hiszpańskie to polecam Martina Stoessel - Ven y canta oraz Demi Lovato - Lo que soy).  Jednak mam szczęście w życiu bo już nie długo zacznę się go uczyć. 

To na tyle z moich sekretów. Jeśli podoba wam się taki post i chcecie więcej to zadawajcie mi pytania na asku i postaram się zrobić mały tag np. 20 pytań z aska. 
mój ask - ask.fm/itshoneybitches

 
 



4 komentarze:

  1. Jezus wszystko jest identyczne :D Możemy czasami obydwie sobie poryczeć, bo widzę, że obydwie często to robimy :D Pouczymy się angielskiego, czy pospadamy ze schodów. :) Razem raźniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha raczej ze schodów spadać nie chcę xdd Ale spoko ;DD Mam nadzieję, że kiedyś połączymy nasze pasje pisarskie i razem coś stworzymy :D

      Usuń
  2. Jej, mam bardzo podobnie, no moze o prócz tego że jestem o rok starsza, nie spadam ze schodów tylko z kanap, ławek czy łóżka i zakochałam się - w Niallu Horanie XD

    OdpowiedzUsuń