czwartek, 1 sierpnia 2013

Informacja.

Na początku chciałabym powiedzieć, że jest mi przykro. Napisałam długi rozdział na waszą prośbę a wchodzę i tam 2 komentarze. I jeszcze ktoś z obserwatorów odszedł. Tak jak wam pisałam komentarze pozytywne jak i negatywne mnie motywują. Mam na prawdę nie wiele lat i mój "styl pisania" na pewno się będzie zmieniał. Nie będę już wspominać o błędach ortograficznych i interpunkcyjnych oraz nie dokończonych wyrazów typu - zabrałam a napiszę np. zabrała lub przez przypadek przekręcę literki. Tak już jest jeśli osoba piszę coś szybko już aż tak na to nie zwraca uwagi. Dla osób którzy dotarli z czytaniem a nie nadusili czerwonego krzyżyka muszę wam powiedzieć, że blog zostaje zawieszony. Nie chodzi mi tu o wenę bo ją mam ale o motywacje której już brak. Blog przywrócony do życia zostanie 11 sierpnia i zostaniecie powitani drugą częścią 5 rozdziału :)

Chciałabym was zaprosić na blog Majkel (żeby przekierować się do bloga kliknijcie w button po prawej stronie z napisem "szablony1kierunkowe")
Majkel robi przecudne szablony również stworzyła ten co jest na moim blogu. Mimo, że już nie dodaje postów a chcecie swój wymarzony szablon to serdecznie was tam zapraszam i proszę nie mówcie, że to reklama. Majkel mnie o to nie prosiła sama to napisałam :)

Do zobaczenia 11 sierpnia
Honey.

4 komentarze:

  1. Ech szkoda. :( A tak czekałam :/ No trudno :) Jeżeli mogę wiedzieć ile masz lat?? Nie sądzę żebyś była młodsza ode mnie :P W każdym razie chce od razu przeprosić bo nie będę mogła skomentować rozdziału. Wyjeżdżam, ale jeżeli wezmę laptop na pewno to zrobię. Pozdro i czekam na twój powrót :D
    RIDA

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy cię to zdziwi ale w październiku będę mieć 12 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 LAT?!! Ja mam 14 i piszę o wiele gorzej od ciebie :( Bynajmniej tak sądzę :/
      RIDA

      Usuń
  3. Hahha tak 12 lat :D A ile myślałaś, że mam ? xd
    Tak pytam z czystej ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń