czwartek, 30 stycznia 2014

Ankieta - ostateczność!

Hello trybuci!
A więc ankieta miała trwać do 10 lutego ale nie mogę już się doczekać pisania na nowym blogu więc przyspieszyłam i wzięłam WASZE opcję które najbardziej przypadły mi do gustu i teraz głosujcie już ostatecznie ! Na głosy czekam do soboty-niedzieli.

Zarys fabuły nowego opowiadania
TYTUŁ : Tomorrow will be better

Główna bohaterka to siedemnastoletnia dziewczyna którą rodzice posyłają do innej szkoły aby była "bezpieczna". Jej życiu zagraża potężna moc którą posiada. Urodziła się z pewnym urokiem na którym nie potrafi panować. Przez całe życie była niedostępna dla społeczeństwa i nigdy nie poznała swojej młodszej siostry. Kiedy jej rodzice zdecydowali się aby dziewczyna rozwijała swoje zdolności naukowe wysłali ją do szkoły z internatem. dziewczyna nie potrafi odnaleźć się w nowym miejscu zwracając uwagę na to, że nikt nie chce się z nią zadawać a jej jedyna przyjaciółka to nauczycielka angielskiego - Eliza.  Wkrótce  bohaterka poznaje tajemniczego chłopaka który może być dla niej bezpieczeństwem lub śmiertelnym zagrożeniem. Jednak o tym zdecydować musi tylko ona.


I tak naoglądałam się za dużo Krainy Lodu i po prostu nie mogłam się powstrzymać aby napisać coś podobnego :)

ściskam mocno
Honey ♥
Ps. zadawajcie pytania na moim asku ask.fm/urodzonawpazdzierniku a zrobię specjalny post o pytaniach z aska. Można zadawać anonimowo !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz