poniedziałek, 3 lutego 2014

Nietypowo - Poznaj Honey!

Cześć trybuci!
Dzisiaj nietypowo ale chciałam was nieco przybliżyć do mojej osoby :)
Dla nie wtajemniczonych zapraszam tutaj : nacpani-keczupem.blogspot.com/ gdzie dowiecie się o co chodzi z Annabeth i Prim :3
1. Jak masz na imię?
Na imię mam Aleksandra lecz wolę jak znajomi mówią a mnie Alex lub po prostu Ola lub Annabeth :)
2. Kiedy masz urodziny?

Urodziny obchodzę 11 października (Dzień przed Joshem ! Tyle wygrać!) 

3.Co studiujesz ? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?


Jestem w 6 klasie szkoły podstawowej a kiedy byłam mała chciałam zostać piosenkarką lub księżniczką (hahahh nie spełnione marzenie Honey :c)

4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?

Forever Alone
5. Czy pracujesz?
Nope
6. Ulubione jedzenie?
Monte monte i jeszcze raz monte! Uwielbiam ten deserek! A jeśli chodzi o potrawy to bardzo lubię spagetti, sałatkę makaronową oraz zupę warzywną.
7. Ulubiona część garderoby?
Swetry! Kocham zimę za swetry ale oprócz tej części garderoby uwielbiam długie ciepłe bluzy !
8. Czy masz zwierzątka?
Mam psa Labradora który nazywa się Borys :) W tym roku skończy 7 lat.
9. Ulubione miejsce?
Uwielbiam przesiadywać u Prim! A poza tym niedaleko Prim znajduję się plac zabaw na którym zawszę straszę dzieci :)
10. Czy masz drugie imię?
Niestety nie ponieważ moja mama stwierdziła, że moje imię i nazwisko jest za długie dlatego drugie imię nie wchodziło w grę. 
11. Ulubiony napój?
Kubuś! Aww każdy kocha kubusia :x
12. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Właśnie w tym momencie słucham Saszan - Świat jest nasz <3 A poza tą piosenką słucham również Christiny Augilery - Say Something, Eminem ft. Sia - Beautiful Pain, Tine Tempah - Lover not a fighter oraz Elyran Fox -Do It all over again
13. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Dziewczynce : Katniss lub Daisy lub Elsa a chłopcu na pewno Percy 
14. Ulubiona książka?
Igrzyska Śmierci, Gwiazd Naszych Wina, Niezgodna, Wybrani 
15. Ulubiony kolor?
Biały, beżowy, miętowy
16. Ulubione zwierzątko?
Pies, panda <3
17. Ulubiony gatunek filmów?
Kocham kocham Horrory!
18. Ulubione święto?
Boże Narodzenie i sylwester 
19. Czy skończyłaś liceum?
Jestem w 6 klasie szkoły podstawowej. 
20. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Nie byłam :c
21. Czy mówisz w innych językach?
Po angielsku dość dobrze, od września rozpoczynam przygodę z hiszpańskim.
22. Czy masz rodzeństwo?
Nie mam.
23. Ulubiony sklep?
H&M,C&A,Cropp,New Yourker, Stradivarius, Empik
24. Ulubiona restauracja?
Razem z Prim i Hobbitem mamy taką knajpkę w mieście która chyba nigdzie indziej nie jest dostępna :c
25. Ulubiona osoba z yt ?
Olsikowa <3 Aww kto by jej nie kochał? 
26. Ulubiony film?
Mgła, Laleczka Chucky, W pierścieniu ognia, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Morze potworów, Kraina Lodu (bajka ale co tam!)
27. Ulubiony program w telewizji?
Kocham seriale Dana na Nickelodeon ! oglądam również Eske.
28. Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy Ace 2
29. Ile masz wzrostu?
152 :c (Honey jest malutka jak na 12 lat :c)
30. Jak ma na imię twój przyjaciel/przyjaciółka?
Kasia i Krzysiu czyli inaczej Prim i Hobbit!

To wszystko na dzisiaj !
Do zobaczenia z 12 rozdziałem!
Honey
Również powiedzcie coś o sobie lub odpowiedźcie na pytania powyżej w komentarzach! Chętnie was poznam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz