środa, 30 lipca 2014

Libster Awards #5

Jak widzicie na blogu ostatnio nie dzieje się nic i gdyby nie komentarz od Natalii prawdę mówiąc nic by się tu nie działo. Wiem, że wyczekujecie kolejnego rozdziału, ale prawdę mówiąc od czasu kiedy napisałam ten wstęp nie ruszyłam niczego. Może całkiem niedługo coś napiszę (hahaha, nie oszukasz nas Honey) i dodam w końcu ten przeklęty rozdział. No trudno na razie zostawiam was z piątym (!!!) Libster Awards <3 I chciałabym wam jeszcze wspomnieć, że 12 czerwca stuknął roczek odkąd wstawiłam pierwszy rozdział który przeczytało aż 231 osób za co wam bardzo, bardzo, bardzo, bardzo z całego serduszka dziękuję <3 I informacja dotycząca poprawionych rozdziałów pojawi się już nie długo :)

Pytania zadała Natalia (Natka99) z bloga: http://through-the-dark-1d-fanfiction.blogspot.com/
którego nie czytałam ale w niedalekiej przyszłości spodziewaj się mnie tam :)


1. Kogo z 1d lubisz najbardziej?

Chyba was to nie zdziwi, że uwielbiam Nialla :D

2. Masz jakieś marzenia?

Oczywiście tak jak każdy. Oprócz tego, że chcę zakończyć swoją naukę z bardzo dobrymi wynikami, dostać się na studia, wyjechać do Londynu i mieć mopsa to najbardziej jednak zależy mi aby wydać moją książę (którą piszę nadal, a do pisania zaraziła mnie mama xdd).

3. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?

Także nikogo to nie zdziwi, że chciałabym zwiedzić Londyn i ogólnie zamieszkać tam w przyszłości (Oh, Honey jesteś taka nieprzewidywalna).


4. Masz jakiś ukryty talent?

Nie wiem czy pisanie zalicza się do talentów (nie wiem sama czy umiem pisać) ale oprócz tego moim talentem jest to, że bardzo ale to bardzo szybko czytam (jak mnie oczywiście coś wkręci to nawet do toalety chodzę z książką). 

5. Co irytuje cię w ludziach?

Najbardziej chyba to to wrogie nastawienie do świata i do wszystkich. Powiedzenie, że książki są beznadziejne bo w nich są litery. Bezpodstawne obrażanie wszystkich w okół. I ogólnie nikt nie jest idealny, lecz każdy darzy do ideau, gdzie przy okazji niszczy siebie i wszystkich w okół.


6. Co sądzisz o hejterach?

Szczerze mówiąc to zawsze powalą mnie na ziemie swoją głupotą. Kiedyś bardzo się przejmowałam ze strony moich znajomych. Wyzywali mnie między innymi dlatego, że "byłam gruba" mimo, że znalazłyby się osoby grubsze ode mnie. Nikt oczywiście nie jest ideałem, a ja nad wyraz chuda nie jestem (gruba aż tak chyba też nie S to nadal mój rozmiar XDD) a ludzie którzy bezpodstawnie obrażają innych próbują po prostu zabłysnąć.

7. Masz rodzeństwo?

Mam młodszego o 9 lat przyrodniego brata z którym nie miałam kontaktu już prawie rok. 


8. Ulubiona marka odzieżowa.

Kupuję ubrania tam gdzie mi się po prostu spodobają XD Forever 21, H&M, C&A, Cropp, New Yourker itd.

9. Kim chciałabyś być w przyszłości?

Chciałabym skończyć studia z filologii angielskiej i wydać swoją własną książkę.


10. Czym inni mogą stracić u ciebie szacunek?

Bezpodstawnym obrażaniem, twierdzeniem, że książki to strata czasu i gnębieniem innych.


11. Directioner Forever?

Lubię 1D lecz Directioner nie jestem :)


Pytań pisać nie będę, nominować też nie, gdyż po prostu nie mam kogo XDD
(wydało się).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz