piątek, 25 października 2013

Więcej o mnie.

Hejo trybuci (mogę was tak nazywać?)
Tego posta piszę trochę na spontana i zaraz zabieram się za pisanie początku następnego rozdziału :)
Znalazłam nową miłość "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" na razie widziałam tylko film ale mam zamiar zacząć czytać kiedy skończę czytać lektury do szkoły :)
Chciałabym was serdecznie zaprosić na mój kompletnie inny blog który prowadzę razem z moją najlepszą przyjaciółką. Opisujemy na nim nasze przeżycia taki nasz "pamiętnik" czytając posty tam możecie trochę się więcej o mnie dowiedzieć.
Zapraszam serdecznie :
Link : little-pretty-berry.blogspot.com/
 Szukajcie postów w których podpisuje się Alex - to ja xd
PS. W następnym rozdziale spodziewajcie się trochę bardziej rozwinięte uczucie między Rose a Niallem :)
To na tyle widzimy się już nie długo w najnowszym poście.
Żegnajcie i Niech los zawsze wam sprzyja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz