poniedziałek, 30 grudnia 2013

# 2,3 i prosze państwa 4 Libster Awards! Oraz niespodzianki noworoczne dla moich obserwatorów - trybutów.


Cześć trybuci !
Tak jak widzicie blog jest tymczasowo zawieszony z powodu nauki ale jego działalność rozpocznie się w ferie (WIELKOPOLSKA).
Dzisiaj przychodzę do was aż z 3 nominacjami do Libster Awards! Jeśli nie interesują Cię pytania zjedź na dół tam jest niespodzianka!

 Weronika Turlej z bloga : http://nirela-one-direction.blogspot.com/

Oto pytania od Weroniki:
1.Lubisz jakiś sport ?
Siatkówka<33 Kocham, Kocham, Kocham !
2.Kogo najbardziej lubisz z One Direction ?
 Kocham wszystkich jednakowo jednak moje serce podbił Niall
3.Ile masz lat ?
Mam 12 lat
4.Ulubiony film ?
 W pierścieniu ognia jest moim ulubionym filmem forever! Ale oprócz tego kocham Most do Terabithi i Percy Jackosn :)
5.Jak byś miała\miał zamienić się w zwierze jakie by to było ?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam xdd Ale chyba w Kosogłosa :)
6.Ulubiony zespół oprócz One Direction ?
Podstawa to Coldplay ! Kocham, ubustwiam awww ! Ale oprócz Coldplay to One Republic, Imagine Dragons oraz  Maroon 5.
7.Kiedy masz urodziny ?
 11 październik! (Dzień przed urodzinami Josha <3 Tyle wygrać <3)

8.Kochasz kogoś ?
Josha, Logana i Sama <33
9.Jaki smak żelków lubisz najbardziej ?
 Uwielbiam Kwaśne żelki :)
10.Wytrzymasz dzień bez telefonu\komputera\telewizji ?
 Wydaje mi się że tak .
11.Kogoś byś wybrała\wybrał z gwiazd aby spędzić z nim\nią dzień ?
 Oj dużo tego :)
ale na pewno : Josh Hutcherson, Logan Lerman, Jennifer Lawrence, Sam Calffin,


A więc czas na drugą nominację którą dostałam od autorki bloga : 
http://onedirection-icanloveyoumorethanthis.blogspot.com

Dziękuje za nominacje a oto pytania :


1. Co skłoniło cie do założenia bloga? 

Miałam kiedyś to pytanie i sama nie wiem co. To był w prawdzie mówiąc chaotyczny  pomysł. Krótko po przeczytaniu całej trylogii powiedziałam sama do siebie 
"fajnie byłoby napisać opowiadanie o igrzyskach". Później rozpisałam sobie wygląd moich postaci (chciałam aby byli podobni do Katniss i Peety) Josh i Jen są stworzeni do tych ról jednak nie chciałam ich wykorzystywać na moim blogu dlatego najbardziej podobni do nich wydawali mi się Barbara Palvin i Niall Horan.
2. Jakie jest twoje hobby ?
Czytanie książek to moje hobby xd
3. Ulubiony film?
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy : Morze Potworów
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy : Złodziej Pioruna
W pierścieniu ognia
Igrzyska Śmierci
Most do Terabithi
(w oczekiwaniu na drugą część kosogłosa)
(W oczekiwaniu na Niezgodnną)
4. Ulubiona piosenka?
Mój styl jest bardzo zmienny. Kocham cały nowy album Imagine Dragons oraz Coldplay oraz Soundtrack do WPO.
Obecnie moje ulubione piosenki:
Paramore - Still into you
Martin Garixx - Animals
Diplo & GTA- Boy oh Boy
Dj Antonie -House Party
Star - Dead Hearts
Bob - So Good
Mcklemore - Otherside

5. Do jakich fandomów należysz? 
jestem Arianator ( Ariana Grande)
jestem Directioner (One Direction)
jestem Coldplayer (Coldplay)
jestem Trybutem (Igrzyska Śmierci)
jestem Herosem (Percy Jackson i bogowie olimpijscy)
6. Ulubiony kolor?
Biały
7. Za co cenisz swoich przyjaciół? 
Kocham mojego cudownego kalafiorka (Kasię) za to, że  dzieli ze mną pasję i zawszę mnie rozbawi i bez względu na wszystko wspiera mnie.
8. Ulubiony blog?
Nie mam ulubieńców jeśli chodzi o blogi. 
Wszystkie opowiadanie które czytam są moimi ulubionymi.
A tak poza opowiadania to bardzo lubię blog Lucy ;)

9. Ulubiony przedmiot? 
Język Angielski
10. Kto jest twoim idolem?
Josh Hutcherson i Logan Lerman
11. Ulubiona potrawa?

Sernik i sałatka makaronowa.

I trzecia nominacja od bloga : http://katie-and-one-direction.blogspot.com/

1. Od jak dawna piszesz bloga?
Pierwszy rozdział dodałam 12 czerwca tego roku czyli to prawie 7 miesięcy :)

2. Czy piszesz jakieś inne blogi? Jeśli tak to jakie?

Tak mam jeszcze jeden z opowiadaniem ale na razie nic tam nie wstawiłam xd
I planuje założyć bloga z recenzjami moich ulubionych książek.

3. Ile masz lat?

Mam 12 lat

4. Piszesz bloga sama czy z kimś?

Praca na blogu jest całkowicie wykonywana przeze mnie.

5. Jak masz na imię?

Aleksandra jednak znajomi mówią Alex lub Ola.

6. Twój ulubiony przedmiot w szkole?

Język Anglieski :)

7. Kto jest twoim ulubieńcem z One Direction?

Tak jak już wcześniej wspomniałam jest to Niall.

8. Jakich wykonawców słuchasz?
Oj mój styl jest mega różny ale są to ;
One Direction, Ariana Grande, Avicii, Pramaore, Fall out boys, Coldplay <333, Imagine Dragons <333, One Republic, Lorde, Lana Del Rey, Macklemore <33, DJ Antonie, Demi Lovato, słucham również takich piosenek jak Animals, Tsunami lub Boy oh Boy,

9. Twój ulubiony kolor?
Biały

10. Czy masz zwierzątko?

Tak jest to labrador - Borys :)

11. Cieszysz się z powodu otrzymania nominacji?

Tak Bardzo, bardzo, bardzo :)

Moje nominacje (Prezenciki noworoczne dla moich obserwatorów :))

1. http://back--for--you--one--direction.blogspot.com/
2. http://i-always-dream-can-come-true.blogspot.com
3. http://nirela-one-direction.blogspot.com/
4. http://zaopiekujesietoba.blogspot.com/
5. http://oneofthosefollies.blogspot.com/
6. http://directionerki-1d.blogspot.com/
7. http://bluebloodsfanfiction.blogspot.com/


Pytania :

1. Co nakłoniło cię do napisania bloga?
2. Jakie masz postanowienia noworoczne?
3. Czy istnieje jakaś książka która według ciebie powinna być lekturą w szkole?
4. Jaka jest piosenka którą słuchasz ostatnio All day all night?
5. Do jakich fandomów należysz?
6. Co sądzisz o Taylor Swift?
7. Twój ulubiony blog?
8. Oglądałaś W pierścieniu ognia? Co sądzisz o tym filmie?
9. Twój wymarzony zawód w przyszłości?
10. Gdybyś mogła zmienić jedna rzecz w sowim życiu co to by było?
11. Gdybyś mogła wybrać sobie nadprzyrodzoną moc jaka by to była?

To na tyle
Szczęśliwego nowego roku
i
niech los zawsze wam sprzyja

1 komentarz:

  1. Blog został pomyślnie dodany do ministerstwa :)
    Pozdrawiam,
    Jesse xx
    [ministerstwo-ff-o-one-direction]

    OdpowiedzUsuń