piątek, 6 grudnia 2013

Libster Awards, W pierścieniu ognia, Idę pisać rozdział

Hei trybuci !
Dzisiaj wchodzę na blogger i patrze a tutaj taka przemiła niespodzianka :)
Rida z bloga : http://shesnotafraidbecouseonedirection.blogspot.com/
nominowała mnie do Libster Awards.
Wiecie chyba o co chodzi?
A więc pytania od Ridy :

1. Ile masz lat?
Mam dwanaście lat.

2. Hobby.
Uwielbiam czytać książki można chyba to nazwać moim hobby :DD Jednak już od 4 lat gram na gitarze.

3. Motto życiowe.
"Możesz być kim tylko chcesz, dla innym zawsze będziesz tym kim oni chcą"

4. Należysz do jakiś innych fandomów? Jak tak to jakich?
Directioner, Arianator,
I może nie aż fandom jednak uwielbiam te dwa zespoły nad życie:
Imagine Dragons oraz Coldplay

5. Co sądzisz o The Wanted?
Nie hejtuje The Wanted ani ich fanów. Owszem nie lubię ich i w ogóle nie wiem skąd ta napięta atmosfera między Directionerkami a fankami The Wanted.

6. Ulubiony fanfiction.
Chyba nie mam. Ostatnio rzadko czytam fanfictiony.

7. Co skusiło Cię do zaczęcia pisania bloga?
Nie wiem. Naprawdę nie wiem. Chyba miłość do całej trylogii Igrzysk oraz chęć połączenia morderczej areny z sweet gwiazdkami.

8. Masz rodzeństwo?
Oprócz Directioners i Arianators mam młodszego brata.

9. Lanielle vs. Lophie
Lanielle. Od zawszę wielbiłam Danielle za to, że nie wtykała się w sprawy zespołu i w ogóle pasowała bardzo do Liama. Płakałam kiedy się rozstali.

10. Cieszysz się z pozycji którą zajełaś/łeś na blogu? ( Ilość wyświetleń itd. )
Na prawdę nadal nie wierze, że zaszłam tak daleko! Mam ponad 2800 wyświetleń i o dzięki wam! Zakładając bloga nie sądziłam, że odniesie on taki wielki sukces. Może nie mam 1000 fanów czy wielu obserwatorów ale mi wystarczy myśl, że istnieją osoby które lubią czytać moją prace i doceniają moją pracę.

11. Kochasz mnie? xD
Uwielbiam Cię! Kocham każdego mojego obserwatora, osobę czytającą to.  

 Moje nominacje :
1. http://nie-moje-a-twoje.blogspot.com/
2.http://storyaboutsupernaturalandonediection.blogspot.com/
3. http://lovecarrotslikelouis.blogspot.com/
4. http://igrzyskasmierciciagdalszy.blogspot.com/
5. http://newlife-1direction-love.blogspot.com/
6.http://szablony1kierunkowe.blogspot.com/


Moje pytania :
1. Jak dowiedziałaś się o One Direction?
2. Od kiedy jesteś Directioner?
3. Należysz do innych fandomów?
4. Twoje ulubione książki?
5. Jakiej muzyki słuchasz poza One Direction?
6. Co sądzisz o hejterach?
7. Jesteś dumna z swojego sukcesu?
8. Kto jest twoim wzorem?
9. Chciałabyś coś zmienić w blogu?
10.  Twoje ulubione filmy?
11. Twoje ulubione seriale?

* WPO*

~Nie oglądałeś nie zjeżdżaj na dół. Pojawiają się spojlery więc czytasz na własną odpowiedzialność.

C
A
T
C
H
I
N
G
F
I
R
E

A więc WPO widziałam 22 listopada zgodnie z datą światowej premiery. Poszłam razem z 5 moich znajomych. Ogólnie w kinie było 8 osób. Mieliśmy akcje, że na każdą śmierć jakieś osoby podnośiliśmy trzy palce do góry (np. na śmierci Mags, Wirres, Cinny itd.)
A więc jednym słowem film był Genialny!
Scena w windzie EPICKA!
Arena  CUDOWNA!
Więź między Katniss i Peetą ZNAKOMITA!
Aktorzy IDEALNI !
Od tego filmu po prostu zmieniłam zdanie o Johannie. Trochę się oburzyłam bo nie pokazali Bonnie i Twill, zegarka Plutharta, sceny na dachu....
I ogólnie przekręcili scenę z chłostą Gale. 
Ale mniejsza o to !
Film była 91428376761412342718321653218321635128734821634217356781238,45878948498749 razy lepszy od pierwszej części! Francis o wiele lepiej się spisał niż Gary!
Nie wiem co mam jeszcze dopisać.
Idę zacząć pisać rodział. Powinnien się pojawić do końca Weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz