sobota, 21 grudnia 2013

Małe zmiany,niespodzianki i zapowiedzi rozdziałów

Cześć moi kochani trybuci :)
Chciałam na początku powiadomić o pewnej zmianie w moim opowiadaniu. Otóż w jednym z rozdziałów wspomniałam, że Rose ma młodszego brata. Zmieniam to! Ma młodszą siostrę o imieniu Charlotte. Przepraszam ale jednak siostra bardziej mi pasuje.

Co do niespodzianek....
zbliżają się święta Bożego Narodzenia i właśnie z tej okazji gwiazdor Honey organizuje konkurs.
Chodzi o to, że pod tym postem napiszesz co ci się podoba w moim opowiadaniu, co chciałbyś w nim zobaczyć oraz co chciałbyś zmienić.
Zwycięska "praca" zostanie odpowiednio nagrodzona. Będzie to dedykacja w postaci rozdziału w którym zamieszczę właśnie twój pomysł. Pozostałych uczestników nagrodzę dedykami w postaci zdjęć, spamów, gifów,krótkich filmików lub nawet krótkich opowiadań. Ponad to blog każdego uczestnika zostanie przeze mnie zaoobserwowany i skomentowany. 

Twoje zgłoszenie powinno zawierać:
- Link do twojego bloga oraz twój nick
- Treść czyli to co napisałam powyżej
- Z kim chciałabyś dostać dedykacje (Peeta, Niall, Rose, Katniss itd.)
- W postaci czego ma być ta dedykacja (krótkie opowiadanie, krótki filmik, 3 zdjęcia lub kolarz)
- Jeśli chcesz opowiadanie lub filmik powiedz o jakiej tematyce (np. Ojciec Katniss piszę do niej list)
Oraz w jakim nastroju ma to być ( wesoły, smutny, przygnębiające itd.)


Zapowiedzi rozdziałów:
A więc teraz następuje druga część mojego opowiadania  Murder

Chapter 10 - Welcome to Arena - Premiera 23 grudnia
Chapter 11 - First feel - 30- 31 grudnia

Oraz ogłoszenie wyników nastąpi 1 stycznia.

Trzymajcie się I niech los zawszę wam sprzyja !

2 komentarze:

  1. (...odległa przyszłość...)
    Zapewne wasze wyobrażenia o przyszłości wyglądały mniej więcej tak:
    każdy człowiek posiada latający samochód, hotele w przestrzeni międzygwiezdnej, możliwość osiadania na innych planetach...
    Zazdrościliście tym, którzy mieli być kilkaset lat młodsi od was.
    Niestety. WY mieliście więcej szczęścia.
    Chcielibyście mierzyć się na zamkniętej przestrzeni z dwudziestoma czterema innymi osobami z których jedna może ujść z życiem?
    Nie?
    A pomyślcie, że ja byłam do tego zmuszona, bo żyję w "cudownej" przyszłości.
    Mellody Parks

    Jeżeli spodobała ci się zapowiedź serdecznie zapraszam mój na fanfik o "Igrzyskach Śmierci"!
    http://the-hunger-games-parks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Awards. Więcej u mnie na http://nirela-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń